ELİNE GİTAR YAKIŞAN ADAMLAR BÖLÜM 4: Flying V seven CİNSEL SAPIKLAR!

1931
1
Paylaş:

Yazımızın dördüncü ve son bölümüne geldik arkadaşlar. Rok müziğin Ahmet Vardar’ı (ya da Aykut Işıklar’ı) olarak sevdiğimiz ünlü gitaristlerin iç yüzlerini deşifre etmeyi artık bir AMME HİZMETİ olarak görüyorum. Eminim artık bu adamları yüz yüze gördüğünüz zaman, imza falan isteyeceğiniz zaman ne gibi önlemler almanız gerektiğini öğrenmişsinizdir. Stratocaster kullanan herif kesin bir arıza çıkarır, sizi başınızdan atar. Telecaster kullanıcısı cebinizdeki parayı ya da sigara paketini yürütür. Les Paul kullanıcısının yanına da karınızla, bacınızla falan sakın gitmeyin, kesin yavşarlar, kan çıkmasına sebebiyet verirler.

İşte geldik en beterine. Sevgili dostlar, V şekilli gitar kullanan adamların yanına gitmeyin. Hani dedim ya Les Paul kullanıcısı bacınıza sarkar diye. V şekilli gitar kullanan adam değil bacınız, vücudunuzun her bölgesi kılla kaplı ve ağzınız öküz gibi bol sirkeli işkembe çorbası bile koksa SİZE yavşarlar, SİZE! Arkadaşlar, bu gitarı kullanan adamların hayranı iseniz bırakın hayranlığınız uzaktan imrenmek ile sınırlı kalsın. Tanışma ya da imza isteme sonucunda başınıza gelebilecek muhtemel şeyler:

  • ARDINIZA uzun uzun bakarak sizi taciz etmesi
  • Dötünüzü ellemesi
  • “Ben buramla imza atıyorum” diye şeyini açması
  • Şeyini karıştırıp sizinle öyle tokalaşması (bi de bu heriflerde kim bilir ne hastalıklar vardır)
  • Sizinle konuşurken pislik olsun diye burnunu karıştırıp sümüğünü üzerinize sürmesi

Eğer dişiyseniz zaten kaçışınız yok. Herif sizinle cinsel münasebet yaşamak için her türlü sınırı zorlayacak, hatta sınır zorlamak ne demek, oranızı buranızı “ah yavrıım gel sarıliym sana” diyerek avuçlayacaktır!

Kısacası, bu V şekilli gitarları halk arasındaki deyimle CİNSEL SAPIKLAR kullanıyor. Eyvahlar olsun… Artık gitarın gövdesindeki iki sivri çıkıntıyı kadın bacağına mı benzetiyorlar da bu gitarı tercih ediyorlar bilemiyorum fakat bu durum böyle, zaten birazdan DELİLLERLE geleceğim, o zaman siz de emin olacaksınız.
Aslen bu V şekilli gitar olayı Gibsongiller sülalesinin halt yemesidir. Fenderoğulları A.Ş. normal, FANTASTİK bir görüntüye sahip olmayan gitarlar üretirken bu Gibsongiller artık Jetsonlar çizgi filmini çok mu izlediler nedir bilemiyorum, IŞIN SİLAHI şekilli gitarlar üretmeye başlamışlar. Bunların arasında Explorer ve Firebird’ün de önüne geçerek öne çıkanı Flying V olmuştur.

Tabii Flying V gibi ZEVZEK bir biçimi olan gitarı ancak metalciler benimseyebilirdi. Bunun üzerine JAKSON, DEAN, HAMER, BC RICH gibi tamamen anasının babasının evinin garajında takılan genç ABAZORLAR için gitar üreten firmalar, zamanla bu KADIN BACAKLARINI andıran şekilli gitarın benzerlerini ürettiler. Yazımız bunların tümünü kapsıyor.

Lafı çok uzatmadan bu adamlara bir bir giriyoruz arkadaşlar.

(Önemli Not: Yazıdaki katkılarından dolayı kadim dostum Deniz Tungere’e teşekkürü borç bilirim)

1. MICHAEL ŞENKER (SCORPIONS, UFO, MSG)

2. RUDOLF ŞENKER (SCORPIONS)

V şekilli gitar denince akla ilk olarak ŞENKER sülalesi ve 2 evlatları gelir. Memleketleri Alamanya’da fakir bir ailenin evlatları olarak doğar bu hırbolar. Rudölf büyük kardeştir, annesi babası gençken dünyaya gelip daha bir it-kopuk gibi yetiştirilmiş, yırtık bir insan olmuştur. Kardeşi Michael ise abisi Rudölf’ün aksine tipi anaya çektiğinden sarışın, yakışıklı biri olarak dünyaya gelmiştir. Fakat Michael küçük kardeş olduğundan hem abisi tarafından ezilir, hem de anası tarafından el üstünde tutulur, bunun neticesinde de hanım evladı olur çıkar.

Tabii bu Şenker ailesi rahat bir ailedir. Mesela bunlarda çıplak, donsuz falan gezmek ayıp sayılmaz. Böyle biri duş falan alırken bir diğeri banyoya rahatça girer çıkar. İşte Rudölf ve Michael’in cinsel takıntılı olmaları, daha küçük yaşta analarının şeyini görmeleri ile de ilintilidir aslında. Ama bu sapıklık ikisinde farklı olarak açığa çıkmıştır. Rudölf pişkin olduğundan cinselliği dışarı vuran bir tip olurken, Michael anacı olduğundan problemli ilişkilerin adamı haline gelir.

Rudölf efendi gitar çalanların daha fazla hatun kaldırdığını anlayınca kendine bir gitar alır. Seçtiği gitar yazımızın konusu olan Gibson Flying V’dir. O dönemlerde Michael da ergenliğe yeni adım atmıştır. İçe kapanık bir çocuk olduğundan, evde bütün gün boş zamanlarında oturup SIVAZ yapmaktadır. En sonunda bir gün abisinin eve getirdiği elektro gitarı eline alır. Kendini bırakır, gitarı SIVAZLAMAYA başlar. Elemandaki bastırılmış cinsel CEREYAN o kadar ileri boyuttadır ki, gün boyu aşırı derecede gitarın KLEVYESİNİ SIVAZLAMAKTAN virtüöz olur çıkar!

Abisi Rudölf efendi normalde bencil, kardeşine sahip çıkmayan bir heriftir ancak küçük kardeşindeki bu teknik kapasiteyi sezince bunun üzerinden prim yapabileceğini anlar. Michael yeni kurdukları grup olan Scorpions’a (Rudölf efendi o kadar sapık ki “AKREB GİBİ ZOKARIM NIHEHEHE” iması yapmış) solo gitarist olarak daha 16 yaşında alınır.

Ancak grubun geride kalanı Michael’dan en az 10 yaş büyük, AT HIRSIZI kılıklı adamlardır. E Michael da o zamanlar kız gibi bir tipe sahip olduğundan, gün aşırı bu heriflerin bakışlarıyla tacizlerine maruz kalır (buna o dönemki kaba sakalı ile Klaus Meine de dahil, halbuki ne kadar efendi bilirdik biz onu).

[youtube id=”8nTGTCSGj30″ width=”620″ height=”360″]

Yukarıdaki klipte de göreceğiniz gibi, Michael korkudan abisinin DÖTÜNÜN DİBİNDEN AYRILAMIYOR. Abisi de zerre sevgiye sahip olmadığından, uzaklara bakıyor, özellikle basçının Michael’ı bakışları ile taciz etmesini görmezden geliyor!

Her neyse grup turneye falan çıkar, ama turneler Michael için korku dolu zamanlardır zira turne otobüsünde bu 3 at hırsızı ile beraber, her gece ARDINI DÖVMELERİ korkusu ile yaşamak zorundadır. Abisi buna sahip çıkmaz, her gece uykusunda “anam… anacığım…” diye ağlar durur.

En sonunda bir gün talih kuşu bu Michael’ın başına konar. UFO isimli İngiliz grup bu çocuktaki yeteneği fark eder, hem de yakışıklı tipi yüzünden İngiliz kızlarının ilgisini çekeceğini de düşündüklerinden gruba katılmasını isterler. Michael efendi kendi başına karar vermeye alışmamış biri olduğundan ne diyeceğini bilemez, abime sorayım der. Abisi çakal Rudölf de “ulan 2 ayrı yerden para gelecek, ben anamlara direkt Michael’dan gelen parayı yollarım, kendi kazandığım da bana kalır yerim” diyerek kardeşine “lan tabi oğlum git, fena mı hem İNGİLAZ MANİDALAR ile takılırsın ENEHE MENEHE” der.

Bu bir nevi kardeşine boyacılık yaptırmak gibi bir şeydir ancak UFO grubu Michael katılınca şahlanır, Scorpions’tan çok daha SÜKSELİ bir grup halini alır. Michael da biraz kendine güveni yerine gelsin diye abisi gibi bir Gibson Flying V alır ancak nafiledir. Michael her gece İngiltere’de “ben neyleyim bu yaban elde, yapayalnız galmışam, dil bilmem yol bilmem sıla hasretidir bu, ben anamı isterim anamı özledim ühühehaaa” diye ağlar durur. UFO elemanları bizimkine hatun gönderirler yatışsın diye, yok, bizimki utanır giremez yatağa. En sonunda AĞLOLE, HAŞHAŞA alıştırırlar, o günden itibaren Michael biraz rahatlar.

[youtube id=”GpUsULr_uLw” width=”620″ height=”360″]

Dediğim gibi Michael anneci olduğundan öyle TEK GECELİK SEKİSLİ ilişkilerin adamı değildir, halbuki o tiple koca İngiltere’de yatamayacağı kadın yoktur, büyük ziyana sebep olmaktadır. Paso aşık olur, hatunları da anası yerine koyduğundan bol CEREYANLI, bol ALANTRİKLİ ilişkiler yaşar durur. Bilinçaltında ANASINI ŞEYEDEN bir CİNSEL SAPIKTIR Michael artık.

O dönemde Rudölf ise tersi bir istikamet izlemektedir. Bütün ailenin evde DORLAK gezdiği bir evde büyüdüğünden cinsellik onun için bir tabu değildir. Değildir amma, bu cinsel serbestliği Scorpions albüm kapaklarına yansıtınca işler değişik bir boyut kazanır:

Yahu arkadaşlar, hadi ilk ikisi neyse de, çok afedersiniz şu son kapakta hatunun DÖTÜNE AGREP IŞINLAMAK nasıl bir CİNSEL SAPIKLIKTIR yahu! Bir de adam bunu kalkmış “ne var bunda” diye bütün kimliğini gösterircesine kapağa taşımış. Ama hiçbir kuvvet şu kapağı açıklayamaz:

Millet bu kapağı görünce şok olur, grubun da süksesine sükse katılır. Uzun yıllar sonra bu kapak Rudölf’e sorulduğunda “biz Alamanız malum, bizim için cinsellik tabu değil, yani o kapakta manken olarak kullandığımız kızı daha geçen gördüm, yiğenim gibi severim, bu kapaktan gülerek bahsettik” diyerek nasıl bir CİNSEL SAPIK olduğunu ortaya koymuştur.

Ama bitti mi sanıyorsunuz? Hayır daha yeni başlıyoruz!!!…

Kapağı nispeten daha normal olan “Taken By Force” diye bir albüm yaparlar. Fakat bu kapaktan dolayı oluşan CİNSEL SAPIKLIK açığını kapamak için albüme ‘He’s A Woman (She’s A Man)’ diye bir parça koyarlar:

[youtube id=”QvTXgG_teTU” width=”620″ height=”360″]

Arkadaşlar, şarkı sözleri, açık seçik ve de sansürsüz DRAVEZDİLERE TAKILMAK ile ilgilidir. Yahu kadını gitarın üstüne oturttun çok maçoyum dedin, kadınların ARDINA agrep soktun, üzerine “ergenliğe girmiş artık bu” diye çocuğa göz koydun da, lan DRAVEZDİYE gidip “ben erkeğe bile yaparım, O DENLİ ERKEĞİM BEN” demek ne demektir yaa!

Bu utanç verici rezilliklerin üzerine Michael Şenker’in yerine gelmiş olan virtüöz Uli Roth grubu bırakır “Allah sizin belanızı versin” diyerek. Michael’a da İngiltere yaramamıştır, hatunlar ile yaşadığı CEREYANLI ilişkiler neticesinde hepten AĞLOLİK olur ve UFO’yu bırakarak Alamanya’ya döner. Rudölf hemen Michael’ı Scorpions’a alır, birlikte “Lovedrive” albümünü kaydetmeye başlarlar. Ancak Michael albüm için düşünülen kapağı görünce grubu bırakmaya karar verir:

Zira albüm kapağındaki kadın (birçok kadın gibi) kendine anasını hatırlatmaktadır. Psikolojisi bozulur. Gider kendi grubunu kurar, Scorpions da Michael’ın ekmeğini yeme şansını kaçırır.

Kendi grubunu kuran Michael evlenir eder, 80’leri insan gibi geçirir nispeten. Ama Rudölf öyle bir SÜKSE hırsına kapılmıştır ki, bakın bir sonraki albümde ne yapar:

Bu ön kapak. Zaten var olan haliyle yeterince seksist bir kapak olduğu açık. Şimdi bir de arkasına göz atalım:

ADAMLAR HAYVANLI SEKİS ŞAKASI YAPIYORLAR!!!

Tabii ki klibinde denize giren bikinili hatunların DÖTLERİNİ gizlice çektikleri bir klip de yayınlarlar bu dönemde:

[youtube id=”pmE_l_dN9UM” width=”620″ height=”360″]

(Klibin bir yerinde uçağa binerlerken Rudölf önündeki herifin DÖTÜNE gitar case’ini dayıyor ve kameraya sırıtıyor – bilinçaltı)

Neyse 80’ler bitip de 90’lar gelince Scorpions dünyanın değişmeye başladığını, belden aşağı şarkıları artık kimsenin sallamadığını anlar ve ‘Wind Of Change’, ‘Alien Nation’ gibi SOSYAL DUYARLI parçalar yazmaya başlar. Ancak geçmişteki sapıklıkları nedeniyle kimse bu heriflerin sosyal duyarlılığını YEMEZ. 90’ların sonunda son bir çırpınışla “Eye II Eye” adında bir albüm çıkarır ve klibinde MONİKA LEVİNSKİ (Amarıka Başkanı Clinton’un HAMUDUNU YUDAN kadın) benzerlerini oynatarak “HAZIR SEKİS TEKRAR DÜNYA GÜNDEMİNDEYKEN BELKİ GENE EKMEK YERİZ” diye düşünür ama nafiledir. Bu arada Michael Şenker de UFO ile REYÜNYÖN yapmış ve “Walk On Water” adında bir albüm çıkarmışlardır. Fakat ne UFO bildiğimiz UFO’dur ne de Şenker bildiğimiz Şenker’dir.

2000’li yıllarda geleneksel ROK ve METAL müzik tekrar şaha kalkınca hem Scorpions hem de MSG eski günlere dönüş sinyalleri verir. 2000’ler Scorpions’a yaramıştır. PONPA/İNSANLIK grafiğini dengede tutarak hem YİYİŞGENLİKLERİNDEN hem de İNSANLIKLARINDAN ödün vermeden albümler çıkarırlar. Fakat aynı parlak dönem Michael için geçerli değildir. Zaten bunalım bir KAREKTERE sahip olan Michael, karısı gitarlarını alıp kaçınca iyice kafayı sıyırır. Evet, yanlış okumadınız. Karısı Michael ile özdeşleşen siyah-beyaz CİPSIN Flying V’leri almış ve “BU NE BİÇİM GİTAR, ATSAN ATILMAZ SATSAN SATILMAZ” diyerek bütün ekipmanı MANDAL, LEĞEN, TAHARET MAŞRAPASI, FARAŞ vs. karşılığında eskiciye satmıştır.

Michael dayanamaz ve bütün özel hayatını MS FRONT PAGE’de yaptığı dandik web-sitesi üzerinden afişe eder. Karısı ve karısının avukatı ile olan yazışmalarını aynen copy+paste eder ve hayranlarına şöyle not düşer: “Dostlarım bunları okumanızı, bilmenizi istiyorum, BENİ BİTİRMEYE ÇALIŞIYORLAR.” Bu yazışmalarda sadece karısı ve avukatı değil, grup elemanları da vardır. “ABİ HOLGER BANA HAFTALIK 2000 DEDİ, BENİM HESABA SADECE 500 YUMOŞ YATMIŞ” gibi maillerle karizmayı iyice çizer. Bunun haricinde gitar yeteneğini de körelttiği için sahnede attığı sololardan “ivile ivili zivile zivile ebüüüv biziiii” diye sesler çıkmasıyla iyice kendini KEPAZE eder.

[youtube id=”_vmo_ePVGGI” width=”620″ height=”360″]

Michael’ın AĞLOLDEN şekli giderek kayıp GÖBEŞ biri olmaya başlamışken, abisi Rudölf ise Scorpions’ın ikinci bahar yaşamasıyla paralel biçimde “gençlere daş çıkarırım, ONLAR BİR VURURSA BEN ON VURURUM” diyerek kendini vicud geliştirmeye adar.

Bütün camiaya “erkekler kendine bakmalı, genç olmak sizin elinizde” gibi DIRAVDAN mesajlar veren Rudölf’ün asıl niyeti, kaç yıllık karısını bir RUS MANİDA için boşayınca anlaşılır:

Neyse, günün birinde Michael Scorpions’ın konuğu olarak bir konserde sahneye çıkar. Çıkar çıkmasına ancak epey bir AĞLOL tükettikten sonra çıkar ve KEPAZE bir performans sergiler. Sahne arkasında abisi Rudölf “lan sen ne olmuşsun İŞKİYLE KUMARLA kendini bitiriyosun adam ol adam” diyince Michael patlar. “Ulan beni sen bu hale getirdin, efendi bir insandım beni KENE için yaban ellere gönderdin beni HAŞHAŞA, GUBARA, TATAĞA alıştırdılar hepsi senin yüzünden heyvan herif ühühüğeğaa” diye naralar atan Michael SAROŞ halde abisine dalar. Zamanında dötüne gözünü dikmiş olan Klaus Meine bile suçluluk duyarak kavgayı ayırır.

O günden sonra Rudölf yaptığı hatayı anlar, suçluluk hisseder ve Michael’ın kendine çeki düzen vermesi için elinden gelen her şeyi yapar, rehab’e falan gönderir. Michael hakikaten de AĞLOLÜ ve TATAĞI bırakır, ancak beyin gitmiştir bir kere:

3. K.K. DOWNING (JUDAS PRIEST)

V şekil gitarlar yeri geldiğinde sivri ve uzun şekliyle erkek TENASÜL organını, yeri geldiğinde bir kadının bacak arasını yani ÇİLLİĞİNİ andırdığından kelli hep ZEVİŞGEN adamların tercih ettiği bir gitar olmuştur. Bu yüzdendir ki HELİ METAL dünyasında WOMANIZER (SEVİCİ) kişiliği ile nam salmış Judas Priest gitaristi KK Downing’in uzun zamandır elinden düşürmediği gitarları hep V şekillidir.

Kadrosu sapıklarla dolu bir gruptur Judas Priest. Solistleri Rob Halford yıllarca çaktırmadan, sembolizm kullanarak erkek cinsel organları ile ilgili besteler yapıp, yıllar sonra HOMASEKSÜEL olduğu ile beraber bu şarkıların anlamlarını açıklamıştır. Bütün 80’ler boyunca çalıştıkları efsanevi davulcuları Dave Holland ise, özürlü bir 17 yaşındaki erkek çocuğa tecavüz suçundan hapis cezasına çarptırılmıştır. Basçıları Ian Hill efendi biri gibi görünür, ama o da Rob Halford’un kız kardeşi ile bir dönem evlenmiştir yani CİNSEL SAPIK bir sülalede yıllarını harcamıştır.

Şimdi böyle bir grupta diğer adamların normal olmasını bekleyemezsiniz. Glenn Tipton böyle TACİZCİLER ile beraber yaşamaktan sonunda kendini FANTASTİĞE, FEZA BİLİME adamış, böyle saçma sapan şekilli gitarlar yaptırmış, iğrenç dijital PROSESERLER kullanmıştır. Bu sapık ortama diğer gitarist K.K. Downing’in tepkisi ise daha beter sapıklık şeklinde olmuştur.

Bu adam Glenn Tipton’ın süper müzisyenliği ve efendiliğine zıt biçimde dıravdan besteleri, hazıra konması ve KADINSEVER geçinmesi ile tanınır. Gerçek ismi Kenneth’tır ancak gavur bir GROPİ buna “key key” diye lakap takar, bizimki de “KARI TAKTI BANA BU LAKABI ZHEHEH” diyerek bu lakabı benimser. Kariyeri boyunca gazetecilere kıçını açıp poz vermek, önüne gelen hatuna yazılmak, kliplerde hatunlarla yiyişen adam olarak öne çıkmak gibi şeyleri görev bilmiştir.

Tabii bu aşırı derecede kadın düşkünlüğü ve kendini WOMANIZER gibi gösterme kasıntısı bir yana, grubun üzerinde kol gezen HOMASEKİSÜELLİK bulutunun ekmeğini yemek için böyle saçma sapan pozlar da verirler.

Gitarın apış arası sayılabilecek iki çıkıntının kesiştiği yeri yaladığı fotoğrafı da vardı ancak sağlığınıza zararlı olacağından yayınlamıyorum.

Ancak asıl zıvanadan çıkışı “Turbo” albümü devresinde olmuştur. “Turbo” albümünün albümden bile kepaze reklam filmlerinde K.K. Downing, SİPOR arabasına liseli bir kızı baştan çıkarıp atarken görülür.

[youtube id=”jieYCw0nBDY” width=”620″ height=”360″]

Albümün single’larından ‘Locked In’in klibindeki kadını afedersiniz DEVİRİP, ayağını sırtına dayayıp poz verdiği bir fotoğrafı daha var arşivlerde ama onu da pornografi sınırlarında dolaştığı için yayınlamıyorum. Kısacası her türlü kadını küçük görme, maçoluk ve de öküzlüğü gösterir 80’ler boyunca. Allahın İngiltere-Birmingham’ından çıkmış olmasına rağmen LOS ANCELESLİ gibi sahneden bayan hayranlarına dil falan titretir LILILILILILILI diye:

[youtube id=”6qGjWTj6VxQ” width=”620″ height=”360″]

90’lar ile birlikte klasik metal tarzı inişe geçer ve K.K. babanın da ekmeğinde azalma olur. Bu nedenden dolayı uzun süreli olabilecek ilişkileri seçer. İlk başta Julie diye bir hatunla beraberliği olur. Hatuna malikanesinin kapılarını açar. Her şey süper gitmektedir. Ta ki günün birinde bir restoranda otururlarken K.K. Downing yoldan geçen bir gelini görüp “ben de gelinlik giymek istiyorum” diyene dek. Julie abla “nasıl yani ya” diye sorunca K.K. baba “lan işte gelinliği geçirip SANA DALICAM, böyle bir FANTAĞZİM var” der. İlişki orada biter.

Akabinde K.K. baba Sarah Lissimore diye bir hatunla takılmaya başlar, fakat bu kez hayal kırıklığına uğramamak adına “bari bir işe yarasın” diye düşünerek malikanenin yanındaki çiftliğin işletmesini bu kadına verir. K.K. turnelerdeyken bu kadın bütün gün koyun boku, inek kakası kokuları arasında dolanır durur. Sonra günün birinde K.K. sosyetedeki ekmeği görür ve “bu çiftlik para getirmiyo, burayı yıkıp golf sahasına çeviricem, sana da ihtiyacım kalmadı, HADİ ZİDDİR GİT” diyerek kadını kovar. Kadıncağız “burada benim de emeğim var beni böyle atamazsın” deyince K.K. baba “valla istersen arabanın deposunu doldurayım öyle git, onun dışında BABAYI ALIRSIN” cevabını verir. Kadın K.K.’i mahkemeye verir. K.K. mahkemede “valla ben bu karıya evlenmeyi düşünmediğimi söylemiştim, alan memnun satan memnun hakim bey” der. Ayrıntıları (ve K.K. babanın pişkin sırıtmasını) aşağıdaki linkte görebilirsiniz:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/155279/.html

K.K. baba golf sahası aracılığı ile sosyetik bayanlarla takılmaya başlar. Daha fazla ekmek gelsin diye gider BBC’ye “ZENGİN VE OTURAKLI MÜZİSYEN” imajıyla golf sahasını tanıtır. Bir de utanmadan “ben aslında bu evi bir YUVA kurmak için almıştım ama evlenemedim, yalnız bir kurt olarak yaşıyorum” diye başını önüne eğip GİZEMLİ adam ayağına yatar EKMEK gelsin diye.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/8143348.stm

Sonunda grup içindeki anlaşmazlıklardan ve daha fazla KENEYE ihtiyacı kalmadığından Judas Priest’i bırakan Downing, bugünlerde kız çocuklarına röportaj vererek kendini ŞİRİN DEDE gibi göstermeye çalışıyor.

4. RANDY RHOADS (ÖZİ ÖZBORN)

Evet, tekrar Randy Rhoads. Gibson Les Paul yazısında değinmiş olmamız tekrar değinilmeyeceği anlamına gelmiyor zira bu herif kendi Signature “V” şekilli gitarını ürettirmiştir ölmeden evvel. Grover Jackson ve Mahdumları Ltd. Şti. (kısaca Jackson diye de anılır) tarafından üretilen ve Roads adını taşıyan model V şekillidir, ancak bu V şeklindeki uçlardan biri, diğerinden kısadır. Adeta ÇOLAK bir kadın misali.

Ulan dedik nasıl bir sapık ruh böyle bir gitar dizayn eder, sonra Randy abinin Ozzy sarhoş olduğu zamanlarda Ozzy’nin karısı olan Sharon Osbourne’a HAMUDUNU YUTTURDUĞUNU öğrendik. Bahsettiğimiz Sharon Osbourne’un estetik öncesi halleri. Yani soldaki gibi:

İşte size V şekilli gitarı kullananların CİNSEL SAPIK olduğuna dair bir kanıt daha. Yahu EŞEKLE YAP DAHA İYİ!

5. MICHAEL WEIKATH (HELLOWEEN)

Power Metal denilen türün en önemli grubu Helloween’dir. Gerisi de bana göre teferruattır, Helloween’in açtığı yoldan elinde bir avuç tuzla koşa koşa gelen adamlardır. Helloween aslen 2 gitaristin çevresinde oluşmuştur. Biri son derece yetenekli ve şen şakrak haliyle bilinen Kai Hansen’dir. Diğeri de psikopat gibi ifadesiz bakışları ile bilinen Michael Weikath’tır. Weikath efendi aslında daha yakışıklıdır ve yıllar yılı “kim bilir nasıl hatun götürüyodur” gibisinden muhabbetlere konu olmuştur. Ancak Weikath’ın iç yüzü gerçekten farklıdır.

80’ler boyunca Hansen’in önderliğinde ilerleyen grupta Weikath egomanyak ve içe kapanık gitarist ayağına yatabilmek için uzun süre Strat kullandı. Ama sonra Hansen grubu bırakınca Weikath öne çıktı ve yavaş yavaş grubun şarkı sözleri ve görsellerinde değişimler baş gösterdi. Örneğin “Chameleon” albümünün ilk parçası olan ‘First Time’da Weikath ilk kez bir cinsel ilişki deneyimi yaşayan OTUZBİRCİNİN DRAMINI anlattı. Daha öncesinde eğlenceli bir dille politik, toplumsal konulara falan değiniyordu halbuki.

Sonra kapaklar değişti. “Pink Bubbles Go Ape” albümünün kapağında kadına BALIĞI YUDDURDUKTAN sonra ayrılan solistleri Michael Kiske’nin yerine sırf ismi ilgisini çektiğinden, Pink Cream 69’un solisti Andi Deris’i getirtti. Muhtemelen Andi Deris’in de kendi gibi CİNSEL SAPKIN temalara değinmesini bekliyordu ama beklediği gibi olmadı.

Bu arada Weikath efendi hep farklı şekilli gitarlar kullandı. Bir ara “ben çok maçoyum” ayağına yatıp Les Paul falan kullandı ama iç yüzünü sergileyen gitar hep Flying V oldu, onu da nasıl bir OTUZBİRCİ olduğu anlaşılmasın diye seyrek çıkardı sahneye.

Bir diğer Weikath eseri olan ‘Just A Little Sign’ın kapağına bakın ne gibi bir resim koydurttu:

Bu resim aslen epey anlamlı zira bakın o albüm için gerçekleştirilen sözleşme imzalama olayında Weikath sabah ereksiyonunu nasıl cepten bastırıyor:

Ayrıca grup elemanların bir kısmının ARDI ile sorunu varmış gibi eğik durması da dikkat çekici.

Ha bunları niye mi yazdım, nereden mi çıkarttım? Bu herif Türkiye’de çaldıkları gün konserden hemen önce kuliste bir arkadaşım tarafından öküz gibi hardcore porno sitelere girerken görülmüş de ondan. Meğer turne boyunca paso böyle sitelerde dolanırmış, hiç çekinmeden de el alem yanında dolanırken sayfaları kapamazmış. Ulan başka grupların gitaristi GROPİLERLE vakit geçirir, bizimki hala SIVAZCILIK peşinde!

Bunun haricinde bundan 5 sene kadar evvel Weikath’ın yerli bir metal forumunu ziyaret edip yeni Helloween albümü hakkında atıp tutan Türk dinleyicilere Alamancı bir hemşerimize tercüme ettirdiği ultra-ağır Türkçe küfürleri sıralamasını da unutmayalım.

6. DAVE MUSTAINE (MEGADETH)

Evet işte V şekilli gitar kullananların CİNSEL SAPIK olmasına verilebilecek en büyük örneğe geldik.

Şimdi öncelikle Dave Mustaine yalnızca CİNSEL SAPIK değil, aynı zamanda deli, psikopat, manyak, üç kağıtçı ve de tefeci bir herif. Metallica’da çaldığı dönemlerde Armored Saint elemanının bacağını kırması, bunun üzerinden “benim siyah kuşağım var KARETEDE” diye yalanlar uydurması (lan ÖROYİNMANIN siyah kuşak alma şansı mı var), kendi grubu Megadeth elemanları ile sürekli kapışması, kovduğu elemanlar hakkında çocuk gibi verip veriştiren şarkı sözleri yazması, ÖROYİNİN TATAĞIN tadını kaçırması, Lars Ulrich “sen risk alamıyorsun” deyince gidip “Risk” diye FANTASTİK saundlu bir albüm yapması malum.

Aslında bunlarla yetinecektim ama dayanamadım devamını da yazayım. 20 senelik kankası Dave Ellefson’a kazık atması, Ellefson buna dava açınca bunun da karşı dava açması, Megadeth forumunda bütün fanları ile kavga etmesi, bir dönem “elim sakatlandı, müziği bırakıyorum” diyip Jackson’un buna beleşe verdiği bütün King V gitar koleksiyonunu FAHİŞ fiyattan Ebay’de satması, ardından giderayak Jackson’a Y2KV diye DIRAVDAN bir model daha yaptırarak onu da gene ebay’de satması, akabinde ESP ile anlaşıp İKİS diye saçma sapan biçimsiz bir gitar yaptırması, o gitarı da ebay’de satması, sonunda Dean ile anlaşma imzalayıp onlara da ayrıyeten bir V şekilli gitar yaptırması, o kadar muhabbetten sonra paso best-of albümler ile parsayı toplayıp grubu tekrar toplaması vs… Say say bitmiyor adamın KEPAZELİKLERİ!

Ama diyorum ya, bizim konumuz bu adamın CİNSEL SAPIKLIĞI. Zira bu yüzden V şekilli gitar kullanıyor.

Aslında bunun sapıklıkları Metallica günlerinden başlıyor. İlk başta BC Rich’in KUNTASTİK şekilli bir modelini kullanan Mustaine, bir gün Gibson Flying V alır, akabinde de ‘Mechanix’ isimli parçayı yazar. Thrash Metal diye bir tür yaratmışlardır, klasik METEL müzik klişeleri olan SEKİSLİ lirikler yerinde JANAVARLI-ÖLÜMLÜ sözler yazılmaktadır ancak Mustaine efendi bu parçayı Zeytinburnu 4. Oto Sanayi Sitesindeki dükkanına gelen kadınların DİBİNİ DÖVEN bir OTO TAMİRCİ ile ilgili yazar. Metallica’dan kovulduktan sonra bu parçayı beraberinde Megadeth’e götürür, Metallica da parçanın sözlerini insan gibi değiştirerek ‘The Four Horsemen’ adıyla yayınlar.

[youtube id=”YqDeBrN-J3w” width=”620″ height=”360″]

Mustaine’in belden aşağı ZAPKIN FANTAĞZİLERİNİN ikinci ayağı “Peace Sells” albümü için yazdığı ‘Wake Up Dead’dir. O dönem bütün Thrash grupları ölüm, idam, şiytan, politik olaylar, nükleer saldırı vs… ile ilgili yazarken Mustaine gene yapacağını yapmıştır, UÇKURUNA HAKİM OLAMAYIP aynı gün içinde hem kendi karısını, hem de gomşusunun karısını HOPLADAN bir adamın çok önemli, insanlığın geleceğini ilgilendiren dramını yazmıştır. Parçanın ismi de şu önemli sözden gelir: “Valla benim gari bu diğer gariyi bi fargetse uykumda uçkurumu keser sabaha ölü uyanırım.”

İşin komiği parçanın klibinde fanlar tel örgüleri yıkarlar, böyle bir NÜGLEER atmosfer falan vardır liriklerle alakasız!

[youtube id=”4kSvN1dQjxc” width=”620″ height=”360″]

Devam ediyoruz. Buraya kadar olan örneklerde daha bir Rudölf Şenker stili CİNSEL SAPIK izlenimi veren Mustaine, meşhur kız arkadaşı Diane’in kendini SAP gibi ortada bırakması ile Michael Şenker stili bir CİNSEL SAPIK haline gelir. Bir sonraki albüme ‘In My Darkest Hour’ diye bir parça yazar, bu parça Diane denilen hatuna yazılmıştır. “Hayatım karardı Tülaaaay, geberiyom, lütfen geri dön” gibi sözlerin yanında “senden yardım istiyorum ama bana gülüyorsun, seni URUZBI” gibi çelişkili sözler kullanan Mustaine, DELİ MANYAKLIĞINI bir kez daha ispat eder.

Daha rezil olan da şudur. 1987 yılında kavgalı olduğu eski grubu Metallica’nın basçısı Cliff Burton kazada hayatını kaybeder, günün birinde bir röportajcı gelip bizimkine “Cliff’in ölüm haberini aldığında ne hissettin” diye sorar. RANTÇI ŞEREFSİZ Mustaine de “işte ben o gün ‘In My Darkest Hour’u yazdım” der. ULAN ŞARKININ SÖZLERİ KARI İLE İLGİLİ AMA??!

Evet, sanmayın ki bitti, devam ediyoruz. Dedim ya size, bu terk edilişten sonra Mustaine kendine güvenini kaybeder ve Michael Şenker stili bir sapık olur. Bir sonraki albümde olayı abarttığını görürüz. ‘Tornado Of Souls’ parçasında Mustaine kız arkadaşı kendini terk edince sokağa çıkıp çoluk-çocuk kadın-erkek demeden önüne geleni öldüren bir ZALIM olarak resmeder kendini!

[youtube id=”j4I2ExdmwIY” width=”620″ height=”360″]

O arada Mustaine evlenir, ÖROYİNDEN uzaklaşır hafif, normal biri olur nispeten. Çoluğu çocuğu falan olur. İçindeki CİNSEL GERİLİM çok fazla gelince bir de gider DİNCİ YOBAZ olur. Ama din falan bu herife kar etmez. En son karısı buna “bunca senedir ona buna şarkı yazdın, benim için tek bir aşk şarkısı yazmadın” deyince Mustaine “tabi karıcım sana da yazarım” der ve gider ‘The Hardest Part Of Letting Go’ diye bir parça yazar. Parçanın sözlerinde karısının kendisini terk etmesine dayanamayan Mustaine, “ben şimdi kiminle ZEVİŞECEEM” diyerek karısını katletmektedir! Karısı Mustaine’e “bu mu ya bana yazacağın aşk şarkısı!” diye sorunca Mustaine şu cevabı verir. “Evet seni kadar seviyorum ki BENDEN BAŞKASI İLE YATARSAN SENİ GAZIĞA OTURDUR, O HERİFİN IRZINA GEÇER, DÜNYADA GERİDE KALAN HERKESİ DE ÖLDÜRÜRÜM eneheyeneheyeheh. Ha belki bi tek çocuklarımı bi de DAYIMIN OĞLUNU öldürmem o kadar.”

7. GARY HOLT (EXODUS)

Bir diğer meşhur V şekilli gitar kullanan Thrash Metal gitaristi de Gary Holt efendidir. İnanılmaz yetenekli olan Holt’un önderlik ettiği grup Exodus, Thrash’in KILLI-TERLİ-MAGANDA kanadının temsilcisidir. Asla kadınla/aşkla ilgili şarkı yazmamışlardır, zaten tipleri müsait değildir. 80’ler boyunca birbirlerinin kıçlarını açma, sümük çıkarıp kameralara fırlatma, birbirlerinin şeyini elleme gibi türlü HEYVANLIK sergilerler. Sonra grup dağılır gider.

O arada Gary Holt evlenir, müziği bırakır ve çoluğa çocuğa karışır. Ne zaman ki Exodus yeni nesil tarafından ilgi görmeye başlar, grubu tekrar toplar. Tabii ki elinde V şekilli bir gitarla.

Biz aslında Gary Holt’u efendi bilirdik. Ancak ülkemize konser vermeye geldiklerinde grubunun solisti ile beraber ülkemizin en meşhur rok barının o dönemki barmaid’leri ile (ki “Maid” demeye bin şahit ister) takılmıştır. Şimdi adamdaki korkulacak yan şu, barmaid’lerin en düzgün olanı, Sharon Osbourne’un mağaradan çıkmış hali gibi… Ulan Avrupa’yı turluyorsun, bin bir çeşit ülkede enva-i çeşit güzel kadın kendini senin önüne atıyor, bunlara mı kaldın be arkadaş?

Lan hadi “bunları da tadiym, ceşid olsun” dedin. Sırf bu kadınları otele atabilmek için otelde kavga, olay çıkarmak nedir? Kızların erkek arkadaşları oteli basınca “hadi lan, yürüyüp gidsinler ağızlarını burunlarını kırarım GIZ ARGADAŞLARI BUGÜN BANA EMANED MEHEHE” diye gülmek nedir?

Daha komiği, şu olayın bir gün öncesinde karısını özleyip ağlamış olmasıdır. Ulan bu Amerikalıların Çemişgezekliden bir farkı varsa da ben göremiyorum arkadaş!

Holt baba ile 5 sene falan evvel telefonda röportaj yapmıştım, “abi David Beckham Exodus tişörtüyle görüntülenmiş, ne düşünüyosun” diye sorunca verdiği “O TİŞÖRTÜ GARİSU GİYSİN ASIL GARİSUU, ZHEHEHEH” cevabını unutmam mümkün değil.

8. JEFF WATERS (ANNIHILATOR)

Bir diğer V şekilli gitar takıntısı olan Thrash virtüözüne geçiyoruz. Annihilator grubunun beyni, hatta her şeyi diyebileceğimiz Jeff Waters’a.

Jeff Waters’ı ne büyük gruplar istemiştir de o kendi grubu Annihilator’dan kopamamıştır. Metal camiasına 1989 senesinde çok hızlı bir giriş yapan grup maalesef kadro istikrarsızlıkları yaşamış, sonunda sadece Jeff Waters’a indirgenmiştir. Tabii Jeff Waters’ın V gitar takıntısı Michael Şenker’den geldiğinden, o da takıntılı ilişkilerin adamı olmuştur. KARILARA albüm yapan bir dahi olmasını sağlamıştır bu esinlenme. “Alice In Hell”de hafiften kendini belli eden bu durum, karıdan boşanınca yaptığı “Criteria For A Black Widow” ile ayyuka çıkar.

[youtube id=”3TvhMbFDhJs” width=”620″ height=”360″]

Ancak Jeff Waters için en Michael Şenker’lik durum sonradan edindiği karısı bunu veledi ile birlikte ortada bırakınca yaptığı “All For You” albümüdür. Herif artık öyle bir hale gelmiş ki sembolleri bir kenara koyup direkt olarak “hayatımı sana adadım adi gari, beni ortada bırahtın mahvıma sebep oldun” diye sözler barındırır bu albüm.

Sonra bir Jeff Waters klasiği olarak gene toparladı, muhtemelen bir başka hatun ile evlendi. Ondan boşanınca da “Songs About a Hain Witch” diye albüm yapmasını bekliyorum.

9. ALEXI LAIHO (CHILDREN OF BODOM)

Jeff Waters’ın ekstrem metel versiyonuna geldi sıra. Children Of Bodom 90’ların sonunda Melodik Death, Black ve Treş karışımı müzikleri ile ortaya çıktığında en çok 2 şey halkın dikkatini çekti: Elemanlarının virtüözlük seviyesindeki müzisyenliği ve gitar/vokal Alexi Laiho’nun şekli şemali.

Evet, ekistrem metalde 90’larda pek öyle kızların gönüllerini titreten adamlar çıkmazdı (ki zaten öyle biri çıkması beklenmezdi de) ancak bu herif olayın rengini biraz değiştirdi. Boyu sebebiyle bir nevi Joe Dalton görevine sahip olan Laiho kısa sürede poster çocuğu olup ekistremci genç kızların duvarlarını süslemeye başladı.

Böylelikle grup turneye çıktıkça herifin önüne Avrupa’nın enva-i çeşit ülkesinden enva-i çeşit güzel kız atlamaya başladı. Artık sarışını mı dersin, kumralı mı, kızılı mı, paket paket, kepçe kepçe manken gibi kızlar yağdı herifin üzerine.

Ancak önünde bir engel vardı. GUDUBET KARISI.

Evet, Kimberly Goss isimli bu kadın, turnelerde Alexi ile bu güzel hatun ordusu arasına bir duvar örmekle kalmıyor, ayrıca Alexi’ye zorla kendi dandik grubu Sinergy’de de gitar çaldırıyordu.

Alexi Laiho bu açıdan Michael Şenker stili bir sapıktır diyebiliriz zira herif kadına postayı koymak yerine anası gibi bağlanmayı seçti. Haa tabi o kadar güzel kadını da görüp ELLEŞEMEYİNCE hafiften bunalıma girmeye başladı. Ancak hain kadın Kimberly Goss bir türlü başından gitmiyor, Alexi Laiho’nun “ayrılsak mı” şeklindeki sorularına da “seni benden başka kadın elleyemez, etlerini şişlerim!” gibisinden cevaplar veriyordu. Ha bir de “beni bırakacaksın ha hain adam, hiç bu kız ne olacak diye düşünüyor musun, ya ölürsem” gibisinden duygu sömürüsü yapıyor, Alexi de “ühühüheağaa tamam aşkım ben seni bırakamam bırakırsam vicdanım parçalanır infilak ederim” diye koşup sarılıyordu.

Fakat bu gerilim bir yerde patlamaya sebep olacaktı, bu belliydi. Sen bir adamın önüne dünyanın en leziz yemeklerini koyar da, yıllar boyunca o yemeklerin tadına bile bakmasını engellersen, sonunda o adam kendi kendini yer. Alexi de Kimberly Goss’tan ayrılabilmenin tek yolunun “karıcım ben artık bir NONOŞ oldum erkeklere ARDIMI DÖVDÜRMEK istiyorum” demek olduğunu anladı. Karısı ispat isteyince de bu pozları verdi.

Karıdan bu sayede boşandı arkadaş kalma ayağına. Ama artık Alexi için çok geçti. O pozları gören homasekisüeller Alexi’nin dötünün peşine düşmüş, onunla yatmak isteyen kızlar da tabiri caizse CİSİMSEVER freakish kızlar olmuştu. Ama tabii ki V şekilli bir gitar kullandığından bu durum Alexi’ye koymadı, o zaten CİNSEL SAPIKLIĞA doğuştan hazırdı.

10. THE AJ (U2)

Evet, “ne alaka?” diye sorduğunuzu duyar gibiyim. Hatta ben de “ne alaka lan!” diye soruyorum. Zira şu yukarıda yazdıklarımı okudunuz, V şekilli gitar abartılı yetenekli fakat sapık heriflerin gitarı. SEN KİMSİN LAN THE AJ, SEN KİMSİN DE GIBSON FLYING V ALIYORSUN ELİNE???

Bu herifi sırf ibret olsun diye koydum şuraya, yıllar yılı sıfır yetenekle DİLOY ve ÇORUS efektlerinin ardına gizlenerek gitar çalıyormuş ayağına yatan The Aj, sen ne yeteneklisin, ne de bu herifler gibi CİNSEL SAPIKSIN. İstesen de olamazsın lan zaten. Allahın pis vasatı seni, bırak lan o gitarı elinden, alma bir daha, sana o gitarı uzatanın da kalıbına tüküreyim ayrıca. Beresine zıçdığım.

Paylaş:

NELER OLUYOR?

PASLANMAZ KALEM
12 YAŞINDA!

Mart 2024'de 12 yaşına bastık! Yeni yaşımızda daha çok içerik üretmek için durmadan çalışıyoruz. Güncel içeriklerimizden anında haberdar olmak için sosyal medya hesaplarımızı takip edebilir ve Youtube kanalımıza abone olabilirsiniz. Dilerseniz bizi Patreon'dan da destekleyebilirsiniz.